خوشی ها گذرا - ناخوشی های پایدار

  دوباره شروع شد: نفس های پر دود و روزهای پردرد. زندگی رمانی و وضعیت درامی و بدبختی هایی که خودتان می دانید هر ایرانی دارد و دوتا هم خودتان بگذارید روی آن که شامل حال همچو مایی باشد که آداب و رفتار و گفتارمان سرشار از گنده گوزیست و با این حال آه در بساط نداریم که با ناله سودا کنیم... .

  چند صباحی بدجوری زندگی کردیم, آنچنان خوش بودیم که ندانستیم که هستیم و کجاییم و کمی زیاد روی کردیم اکنون اما مثل کرختی پس یک خواب خوش طولانی. حال خوش که نداریم هیچ-هیچ حال دیگری هم نداریم. 

  گاهی حرف هایی می شنوی یا چیزهایی می بینی که به قول هدایت روحت را در انزوا می خورد و می تراشد و اوقات تنهایی را به کامت زهر می کند: "ما باید بین محبت و آزادی انتخاب کنیم همانطور که بابای من کرد و من باید بکنم و تو باید بکنی" یا آن حرف پدربزرگ که پسرانش را می خواند "بیاید چندتا عکس بندازیم شاید دفعه بعد که آمدید دگیر ما نباشیم" و آن نگاه مادر بزرگ که حتی دل از هواپیمای بی جان حامل آنها هم نمی کند و خداحافظی های پر اشک و بغضی که جدایی های نامعلوم خونی از خون دیگر در پی دارند... .

سگ د ِ مین این زندگی سگی که ایما در این سگدانی داریم.

یک چیز دیگر:‌ هوای کوه داریم و شاید کمی گریه. تا ببینیم ایندفعه زخم از کجای وجودمان سرباز کرده.

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:05 http://www.irsedna.persianblog.ir

راست میگی! زندگیمون پر از غم و غصه است. دیگه از این غصه های تکراری خسته شدم. از این تکرارهای رفته. از تکرارهای نیامده. از همه چی.
خیلی خستم

sh.kh سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 http://khodaam.persianblog.ir

Shayad hame bayad az khodemon shoro konim...Ye moshkele kochik khahid dasht v onam ine ke ye modat tanha khahid bood ta esani ke mesle khodeton fekr mikonan ra peyda konin, vali vaghti peyda kardin hichvaght dige tanha nemimonin..." Tajrobe shakhsi "

َعبداله سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 http://http:/DAMDAMI2.BLOGSKY.COM

اوضاع ما هم تعریفی ندارد.من که در باب شما هیچ گهی نمی توانم بخورم.یعنی چی!دلداری بدهم که خوب میشی!و این نیز می‌گذرد!نه اقا اوضاع شما خراب تر از این حرف‌هاست بنده در یشگاه اوضاع ناخوشت سجده می‌کنم که ما خیلی حالان خوبست اما تو باور نکن.
در پناه هو

فرزانه مرادی سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:16 http://ashika.blogfa.com

ای بابا ای بابا
فعلا پر دود

نامی در ژرفا... سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:02

پر دود و پر درد....
..
چه واژه های ژرف و زیبایی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد