انتشار خبر درگذشت اکبر محمدی در زندان

     متاسفانه اینطور که من از طریق sms خبردار شدم اکبر محمدی در زندان به علت اعتصاب غذایی که از چند مدت پیش شروع کده بود فوت شده. این هم اطلاعاتی بیشتر که دوستان برای من فرستادند: «اکبر محمدی یکی از فعالان پیشگام جنبش دانشجوئی ایران در پی چند روز اعتصاب غذا شامگاه یکشنبه ۸ مرداد در زندان اوین در گذشت. محمدی، که هنگام مرگ ۳۶ سال داشت، در جریان جنبش دانشجوئی ۱۸ تیرماه ۱۳۷۸ دستگیر شد. نخست به اعدام محکوم شد، اما بعدا حکم به ۱۵ سال حبس تعزیری تغییر یافت. او که در زندان اوین زندانی بود، روز اول مرداد در اعتراض به "عدم اعطای مرخصی" و نیز به آنچه شرایط ناهنجار زندان و وضعیت حقوق بشر و آزادی های مدنی در ایران توصیف شده است، دست به اعتصاب غذا زد.» اطلاعات بیشتر از این در وبلاگ کمیته دانشجویی گزارشگران بدون مرز.

نظرات 5 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:19 http://2tamaste-abadi.mihanblog.com

سلام ما یک مقاله داریم لطفا بیایید و بخوانید و نظر بدهید.متشکرم

مجتبی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:39

امروز خبر دار شدم در نروژ یه دانشجو به خاطر اینکه کیک طرف یکی از مسئولین پرت کرده به ۱۵ سال حبس محکوم شده پس این موضوع همه دنیا حاکمه فک کنم آقای اکبر محمدی رو همون اول باید اعدام می کردند چون اون نظم جامعه رو داشته مختل می کرده و حقش نبوده با کسی که جرمش پرتاب یک کیک بوده مساوی مجازات بشه.

[ بدون نام ] شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:49

شما دانشجوها که حرف سرتون نمیشه باید زور بالا سرتون باشه فکر میکنید کی هستین یک مشت به قول خودتون بچه روشنفکر پرمدعا و نق زن ای کاش می شد یه روزی شرتون رو از سر همه ملت ایران کم کرد

وحید چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:05

شناختمت! حضرت سردبیر درگیری با بسیج دانشجویی رو هنوز یادته؟! یادته بهتون می گفتن انجمن صهیونیستی؟ مواظب باش کاردست خودت ندی راستی چنتا از بچه های انجمن ... رفتن آمریکا خبر داری که. تو تا کی هستی. بعدا بهت میل می زنم.

اشکان چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:38

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد