اگر رییس یک سازمان اطلاعاتی به زنش خیانت کند چه می شود؟

رییس یک سازمان بزرگ اطلاعاتی به صورت "خودجوش" استعفا داده و دلیل آن را هم به صورت خودجوش "خیانت به همسر" اعلام کرده، سوال اینجاست اگر رییس نتوانسته یک خیانت ساده(!) به همسر خود را هم پنهان کند پس آن دستگاه چه غلطی می تواند بکند؟! البت یک احتمال دیگر هم هست که آن دستگاه اطلاعاتی خیلی اخلاق مدار است که این با اصول حرفه ای اینجور آدم ها در تناقض بوده و از دستگاه های اطلاعاتی خیلی بعید است! احتمالات زیر محتمل تر به نظر می رسند:

1. کار انگلیس بوده است.

2. می خواسته خوراک تبلیغاتی برای صدا و سیمای برخی کشورها تهیه کند.

3. دچار غلیان احساسات شده دست به عمل خودسرانه زده که منجر به انتحار آنی شده!

4. "خیانت به همسر" کلا یک کلید رمز است (همزمان رییس یک شرکت بزرگ سلحه سازی هم به همین دلیل استعفا داده-این مورد می توانید در بند 1 هم گنجانده شود).

به هر حال ما تو کتمان نمی رود که یک مرد سبیل کلفت لندهور که سنی بر او گذشته، به خود قیافه ی شرمسار یک تینیجر 18 ساله فشن قرتی گرفته و با صدای نازک به دوست دخترش بگوید: عزیزم منو ببخش که با اون دختره حرف زدم. جمع کن عمو! 

حتی اگر بگویید: دنیا دیگر عوض شده نشان به آن نشان که با شیطان در قعر جهنم هم می شود مذاکره کرد.

ما تو کتمان نمی رود این جفنگیات. اصلا گیریم که واقعا خیانت کرده و وجدان درد گرفته به ما چه؟ به طبوعات چه؟ از کی تا حالا سازمان های اطلاعاتی علاقمند شده اند سوژه بحث های خاله زنکی شوند؟! تا بوده گنده گوزی مفت بوده.

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان ن جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:16

!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد