یک پست کاملا سیاسی

1. من عصبانیم چون باید کنفرانس خبری مذاکره کننده ارشد کشورم را از بی بی سی ببینم نه از زسانه های کشوری ام(آیا جک ها در مورد رسانه های سراسری ما حقیقت دارند؟ یا جک های کوچه و بازار... حقیقت های خیابانی اند: من به این باور...)، آیا آن سازمان تعیین می کند ما چه باید بشنویم و چه نباید؟ آیا آن سازمان به نماینده ما بی اعتماد است؟ من عصبانیم. 

2. من خوشحالم از صحبت های جلیلی که آنچه در پرده می گذشت را فاش گفت... 

3. زیر رحرف "زور" نمی توان رفت حتی اگر زور "پر زور" باشد، چون این انتخاب ارادی نیست! و آمریکا و سازمان های [...] هم ندارد. 

4. امیدوارم هیچ عقب نشینی و هیچ بده بستان پشت پرده ای در مسکو رخ ندهد، از آنهایی که الان در راس امورند از نظر من به جلیلی و رییس اش... تا مذاکرات مسکو می توان اعتماد کرد. امید که این کهنه سرباز حال این سرخورده را نگیرد!! 

5. دیپلمات با افغانی ها چه کرد؟! نگاه ما به افغانی ها و به سایر انسان هایی که "فعلا" از ما ضعیف ترند چیست؟ آیا آمریکا و پول و قدرت نظامی اش جایی ما را در شراکت با افغانستان به عنوان دو هم تمدن دور می گرفت؟  

6. حساب و کتابی هست یا شخص ها سرنوشت میلیون ها را تعیین می کنند؟ 

پ.ن: حقیقت را بدون لکنت نمی توان گفت... سخن حق هیچوقت رسا نیست... حق در[...].

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:18 http://dayy.blogsky.com

خوشحالم که تو هم مث من پیش خودت تفسیر میکنی و دنبال جواب میگردی (:

احسان ن جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:30


خوش حالم ک برگشتی و خوب است ک اخبار را پی می گیری این ینی چیزهایی برایت اهمیت دارد. این مهم بودن ها در من مرده است!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد